Naam is vereist.
Bedrijf is vereist.
E-mail is vereist.
BEVESTIG
Naam is vereist.
Bedrijf is vereist.
E-mail is vereist. Beschrijving is vereist.
BEVESTIG

Indien u een functionele vraag heeft of u wenst een issue te melden, vul dan onderstaand registratieformulier in We zullen u zo snel mogelijk contacteren met een antwoord of oplossing. 

Support openingsuren:   Weekdagen 9.00 - 17.00
Telefoon:   +32 (0)15 715 615
Naam is vereist.
Bedrijf is vereist.
E-mail is vereist.

Uw bericht hier:

Beschrijving is vereist. Beschrijving is vereist.
BIJLAGE / 5 MB
BEVESTIG
Functie titel is vereist
Functie locatie is vereist
Naam is vereist.
Telefoonnummer is vereist.
E-mail is vereist.

Uw bericht hier:

Beschrijving is vereist.
BIJLAGE / 5 MB
BEVESTIG
Naam is vereist.
Bedrijf is vereist.
E-mail is vereist.
SEND REQUEST
Naam is vereist.
Bedrijf is vereist.
E-mail is vereist.
SEND REQUEST

Geen nieuws is

GOED NIEUWS

maar ons nieuws is nóg beter.

ionBIZ 92 - 2020 Spring Edition

De nieuwe major release van ionBIZ komt eraan.

PROMO  ● 8 APRIL 2020

ionBIZ 92 - De lente-editie.

Ben je al klant van ionProjects? Hou dan je mailbox in de gaten, want je krijgt van ons de release notes toegezonden.

Ben je nog geen klant maar wel benieuwd met welke krachtige features de ionBIZ gebruikers hun werk verlichten? Neem dan gerust even contact op. Met een korte online demo maken we je meteen duidelijk wat ionBIZ voor jou kan betekenen.

Of kom spoedig terug want komende dagen en weken posten we meer details over de nieuwe features.

Wij zijn ervan overtuigd dat ionBIZ 92 je in deze bijzondere tijden helpt om er sterker uit te komen. Je krijgt meer gedaan in minder tijd. Jouw operationele zaken lopen vlotter. Je hebt je projecten beter in de hand.

 

Tijdregistratie van deze tijd

APPLICATION  ● 27 MEI 2019

Op 14 mei besliste het Europees Hof dat bedrijven de werktijden van hun medewerkers moeten bijhouden. De aanleiding: een discussie tussen de Spaanse vakbond en Deutsche Bank, waarvan de medewerkers niet konden aantonen dat ze overuren klopten. Het Europees Hof boog zich over de kwestie en besliste dat tijdregistratie verplicht is.

 

  Lees Meer

Op 14 mei besliste het Europees Hof dat bedrijven de werktijden van hun medewerkers moeten bijhouden. De aanleiding: een discussie tussen de Spaanse vakbond en Deutsche Bank, waarvan de medewerkers niet konden aantonen dat ze overuren klopten. Het Europees Hof boog zich over de kwestie en besliste dat tijdregistratie verplicht is.

Meteen barstte een storm los op sociale media. Sommigen vinden dat de beslissing haaks staat op de recente ontwikkelingen van werkbaar en wendbaar werken. Anderen begrijpen ze maar gruwelen van de negatieve bijklank van zo’n systeem. Medewerkers hebben dan het gevoel dat hun werkgever hen niet vertrouwt. Het lijkt alsof de beslissing ons terug in de tijd katapulteert. Naar de negentiende eeuw, toen de werkgever constant gluurde over de schouder van de werknemer.

Nuttige tool
Tijdregistratie hoeft niet tot een gevoel van controle of wantrouwen te leiden. Het is in de eerste plaats een handig middel om bij te houden hoelang alle taken in uw bedrijf duren. Medewerkers krijgen zo inzicht in hun dagen, en leren hoe ze iets een volgende keer moeten aanpakken. Met tijdregistratie factureert u gemakkelijker het juiste bedrag aan uw klanten. En ontdekt u hoeveel tijd een volgend – gelijkaardig – project nodig heeft. Een goed systeem heeft dus vooral voordelen.

Meerdere manieren
In de discussie heeft bijna iedereen het over een prikklok. En hoe die niet meer past in de moderne tijd. Dat klopt voor veel bedrijven. Maar een prikklok is niet de enige manier om de gewerkte tijd te registreren. In ionBIZ kiest u er uit liefst drie:

  1. Achteraf
    Uw medewerkers vullen hun uren op een vast moment rechtstreeks in de timesheets in.
  2. Simultaan
    Uw medewerkers beginnen en eindigen elke taak met een klik op de start/stopknop. Ze weten altijd hoelang ze aan een taak hebben gewerkt.
  3. Automatisch
    Uw medewerkers houden hun taken en afspraken bij in hun digitale agenda. ionBIZ zet die automatisch om in hun timesheet. Zo hoeven ze niets handmatig in te voeren. En verliezen ze geen kostbare tijd.

Welke methode u ook kiest, u kent alle gewerkte uren per dag, week of maand. Het overzicht vertelt u álles over de tijdsbesteding in uw bedrijf.

Medewerkers en klanten
U gebruikt de tijdregistratiegegevens voor uw facturatie én uw loonadministratie. U weet precies hoeveel tijd een project in beslag nam. En dus hoe u uw klanten correct factureert. Was er meer tijd nodig dan normaal? Dan krijgt u ook inzicht in de overuren. Daarover maakt u met uw medewerkers het best duidelijke afspraken. U keurt ze eenvoudig goed in ionBIZ. Geen discussies of twijfels meer!

Meer weten? Kijk hier naar onze tijdschrijfmodule of neem contact met ons op:

  • + 32 15 715 615
  • info@ionprojects.com
  Invouwen

ionBIZ versie ACC75 is nu beschikbaar!

APPLICATION  ● 29 AUGUSTUS 2017

IonBIZ versie ACC75 is nu officieel beschikbaar voor alle ionBIZ klanten. Deze versie bevat een heleboel nieuwe functionaliteiten met focus op gebruiksvriendelijkheid als ook een serieuze prestatieboost. Geïnteresseerd in wat deze versie nog inhoudt? Klik op onderstaande pijl.

  Lees Meer

Projectmodule:

-Redesign dashboard tab op projecten.
-Redesign taakdetailvenster.
-Mogelijkheid om snel taken te creëeren toegevoegd.

Planning module:

-Planning bubbels bevatten nu links naar project/ticket.
-Twee nieuwe rapporten toegevoegd: Planning overzicht per project / Planning overzicht per dag.

Timesheet module:

-Taakstructuur is nu zichtbaar in dropdowns.
-Herwerking flexibele overuren teller: flexibele overuren tellers zijn nu Flex tellers + overtime tellers.

Afwezigheden module:

-Mogelijkheid tot het definiëren van afwezigheidvalideerders toegevoegd.
-Cascade systeem voor afwezigheden toegevoegd.

Ticketing module:

-KanBan bord toegevoegd.


Leuke weetjes:

-IonBIZ is nu verkrijgbaar in het Frans.
-Holdings zijn nu beschikbaar in ionBIZ. Verschillende relaties kunnen onder één bedrijf worden geplaatst om een ​​extra groeperingsoptie te creëren waarop later kan worden gerapporteerd.
-Light users kunnen nu opportuniteiten toevoegen / bewerken / verwijderen.
-Het is nu mogelijk om een ​​project team (alle toegewezen medewerkers op een project) in notities te markeren.
-U kunt nu een relatie contact overbrengen naar een andere relatie.
-Prestatieverbetering doorgevoerd op alle 'Opslaan' knoppen.
-Prestatieverbetering doorgevoerd op factuurvoorstellen.
-E-mail sjablonen kunnen nu aangepaste handtekeningen bevatten.

>> Voor een gedetailleerd overzicht van de nieuwe functies, verwijzen wij u naar http://jmp.sh/5jmatMo.


Aarzel niet om ons te contacteren op ons klantenportaal (local.ionbiz.com), via e-mail (support@ionprojects.be) of via telefoon (015 / 715.615) als dit overzicht vragen, opmerkingen of suggesties oplevert.

  Invouwen

ionProjects support team breidt uit met twee bijkomende krachten.

APPLICATION  ● 1 JANUARI 2017

We verwelkomen graag onze twee nieuwe support en software consultants Jan Laheye en Yens Michiels. Beiden beschikken over jarenlange ervaring in verscheidene support en consultancy rollen. Deze twee nieuwe gezichten zullen een verbeterde klantenervaring tot stand brengen voor onze huidige en toekomstige klanten.

 

Bezoek ionProjects op Infosecurity and Tooling Event!

PROMO  ● 9 JUNI 2016

ionProjects zal aanwezig zijn op het Infosecurity and Tooling Event in Brussel op 15 en 16/06. Onze sales- en businessconsultants zullen u graag verder helpen met vragen over onze projectmanagementsoftware en resource planning. We hopen dat we u mogen verwelkomen aan onze stand. U kan gratis inschrijven door hier te klikken.

 

  Lees Meer

Projectmodule:

-Redesign dashboard tab op projecten.
-Redesign taakdetailvenster.
-Mogelijkheid om snel taken te creëeren toegevoegd.

Planning module:

-Planning bubbels bevatten nu links naar project/ticket.
-Twee nieuwe rapporten toegevoegd: Planning overzicht per project / Planning overzicht per dag.

Timesheet module:

-Taakstructuur is nu zichtbaar in dropdowns.
-Herwerking flexibele overuren teller: flexibele overuren tellers zijn nu Flex tellers + overtime tellers.

Afwezigheden module:

-Voeg de mogelijkheid om verlofvalidators te definiëren.
-Added cascade systeem voor bladeren.

Ticketing module:

-KanBan bord toegevoegd.


Leuke weetjes:

-IonBIZ is nu verkrijgbaar in het Frans.
-Holdings zijn nu beschikbaar in ionBIZ. Verschillende relaties kunnen onder één bedrijf worden geplaatst om een ​​extra groeperingsoptie te creëren waarop later kan worden gerapporteerd.
-Light users kunnen nu opportuniteiten toevoegen / bewerken / verwijderen.
-Het is nu mogelijk om een ​​project team (alle toegewezen medewerkers op een project) in notities te markeren.
-U kunt nu een relatie contact overbrengen naar een andere relatie.
-Bijgewerkte prestaties op alle 'Opslaan' knoppen.
-Bijgewerkte prestaties op factuurvoorstellen.
-E-mail sjablonen kunnen nu aangepaste handtekeningen bevatten.

>> Voor een gedetailleerd overzicht van de nieuwe functies, verwijzen wij u naar http://jmp.sh/5jmatMo.


Aarzel niet om ons te contacteren op ons klantenportaal (local.ionbiz.com), via e-mail (support@ionprojects.be) of via telefoon (015 / 715.615) als dit overzicht vragen, opmerkingen of suggesties oplevert.

  Invouwen

Nieuwe website is gelanceerd

PROMO  ● 21 MAART 2016

Onze nieuwe website is gelanceerd. Eindelijk! Op de eerste plaats hopen we om onze bezoekers beter te informeren over ionProjects en onze activiteiten en diensten. Zoals u zal merken is de website nog niet volledig klaar, maar we zullen deze blijven verbeteren in de komende weken en maanden. Twijfel niet om ons rechtstreeks te contacteren met vragen of opmerkingen over deze website of onze producten en diensten.

 

 

Delaware Consulting optimaliseert resource planning met ionBIZ

PROMO  ● 15 MAART 2016

ionBIZ, de Project- en Resource Planning tool van ioProjects, zal gebruikt worden door Delaware Consulting voor operationele Resource en Capaciteitsplanning. De tool zal uitgerold worden over 12 verschillende landen wereldwijd en meer dan 1,200 consultants zullen er dagelijks in gepland worden. Delaware Consulting koos ionBIZ voor de gebruiksvriendelijkheid en uitgebreide functies die op maat gemaakt zijn voor de Consultancy en ICT sector.

 
40% omzetgroei

PROMO  ● 14 MAART 2016

Gedurende de laatste 3 jaar kende ionProjects en gemiddelde omzetgroei van 40% per jaar Vooral onze Nederlandse afdeling in Breda had een zeer sterke stijging. Gezien de huidige pipeline en aangekondigde uitbreidingen in het buitenland verwachten we een nog grotere groei in het huidige fiscale jaar.

 

CONTACTEER ONS

Bel of mail ons op elk moment u contact met ons wilt opnemen. Dat kan gaan om een idee voor een nieuwe functie, een vraag die u heeft, of om te brainstormen over een opwindend nieuw partnerschap.

Ondersteuning:

Contact

Marketing en verkoop:

Contact

Andere vragen:

Contact

Lokaal Kantoor / België

Kleine Nieuwedijkstraat 71

2800 Mechelen

Tel +32 (0)15 715 615

Lokaal Kantoor / Nederland

Veerdam 3

4484 NV Kortgene

Lokaal Kantoor / Roemenië

Piața Consiliul Europei 2E, Cladirea UBC 3

300254 Timișoara

© 2024 ionProjects - Privacy statement