Naam is vereist.
Bedrijf is vereist.
E-mail is vereist.
BEVESTIG
Naam is vereist.
Bedrijf is vereist.
E-mail is vereist. Beschrijving is vereist.
BEVESTIG

Indien u een functionele vraag heeft of u wenst een issue te melden, vul dan onderstaand registratieformulier in We zullen u zo snel mogelijk contacteren met een antwoord of oplossing. 

Support openingsuren:   Weekdagen 9.00 - 17.00
Telefoon:   +32 (0)15 715 615
Naam is vereist.
Bedrijf is vereist.
E-mail is vereist.

Uw bericht hier:

Beschrijving is vereist. Beschrijving is vereist.
BIJLAGE / 5 MB
BEVESTIG
Functie titel is vereist
Functie locatie is vereist
Naam is vereist.
Telefoonnummer is vereist.
E-mail is vereist.

Uw bericht hier:

Beschrijving is vereist.
BIJLAGE / 5 MB
BEVESTIG
Naam is vereist.
Bedrijf is vereist.
E-mail is vereist.
SEND REQUEST
Naam is vereist.
Bedrijf is vereist.
E-mail is vereist.
SEND REQUEST

Ontdek hoe onze

TICKETING

het opvolgen en afhandelen van tickets zal versoepelen.

Ticketing

Met onze ticketing module beheerst u twee diensten binnen uw organisatie. U kan het enerzijds inzetten voor uw support, helpdesk, afdeling. Anderzijds is het ook uitermate geschikt om uw development afdeling in goede banen te leiden.

 

Klantenportal

Eerste en vooral, u krijgt bij ionBIZ een klantenportal gratis ter beschikking. Daar kunnen uw klanten hun klachten, bugs, change request, of andere soorten van tickets melden.

 

Escalatieregels en Service Level Agreements templates

Via de escalatieregels bepaalt u hoe snel de helpdeskmedewerker moet reageren. De SLA templates bepalen werkschema’s voor de en van toepassing maken voor specifieke klanten en binnen welke uren dit van toepassing is. Via automatische emails en herinneringen worden zij op tijd gealarmeerd.

 

Ticket flow

Een ticket kan bestaan uit een bepaalde flow van op één volgende acties, die je aan verschillende uitvoerders kan hangen. Heeft de ene gedaan gaat de andere aan de slag.

 

Tijdschrijven op tickets

Door rechtstreeks op een ticket tijd te schrijven weet u meteen of de oorspronkelijke inschatting in tijd of punten correct was.

 

Kanbanbord

Het kanban board geeft u realtime een overzicht van de statussen van de tickets.

 

Automatische emails

De portal is ter beschikking voor de communicatie met de klant, maar ook de automatische emails kunnen naar de klant verstuurd worden. U bewaart het overzicht van de emails in de historiek.

 

To Plan - Tickets

Tenslotte komen tickets ook terug op het planboard waar je ze snel kan dispatchen naar de best gechikte kandidaat met beschikbare ruimte om dit te doen.

 

Iteraties

Stuur uw software ontwikkeling in de goede richting. Gebruik de backlog om uw ideeën in te bewaren. Selecteer van daaruit de goedgekeurde userstories en plaats ze in de gewenste iteratie.

 

Workload

Schat de userstories in aan de hand van uren of punten om zo de werkdruk per developer te bewaken over de iteraties heen.

 

Documenteer

Documenteer uw userstories met uw beschrijving, attachements en hyperlinks.  Schrijf de release notes uit op het ticket en voorzie het van testinformatie.

CONTACTEER ONS

Bel of mail ons op elk moment u contact met ons wilt opnemen. Dat kan gaan om een idee voor een nieuwe functie, een vraag die u heeft, of om te brainstormen over een opwindend nieuw partnerschap.

Ondersteuning:

Contact

Marketing en verkoop:

Contact

Andere vragen:

Contact

Lokaal Kantoor / België

Kleine Nieuwedijkstraat 71

2800 Mechelen

Tel +32 (0)15 715 615

Lokaal Kantoor / Nederland

Veerdam 3

4484 NV Kortgene

Lokaal Kantoor / Roemenië

Piața Consiliul Europei 2E, Cladirea UBC 3

300254 Timișoara

© 2024 ionProjects - Privacy statement